ČOVEK KOJI JE POBEDIO VOZ
Za upravljačem motocikla sa prikolicom, Carlo Abarth je izazvao i pobedio Orient Ekpress, koji je putovao preko 1.350 km od Beča do Ostende-a.

Nakon karijere trkačkih motocikala sa prikolicom, Carlo Abarth je 1949. godine osnovao Abarth & C sa Guido Scagliarini-jem. Prvo proizvedeno vozilo bilo je 204 A Roadster, zasnovano na modelu FIAT 1100. Odmah nakon toga je osvojio 1100 Sport Championship, kao i Formulu 2. Pored trka, kompanija je počela da proizvodi tuning komplete koje poboljšavaju performanse, snagu i brzinu standardnih vozila.
Za samo nekoliko godina, Abarth & C. je imao 375 zaposlenih i proizvodnju od oko 300.000 izduvnih sistema godišnje.
Pozvan da zameni vozača koji je bio bolestan, Carlo Abarth je dostigao najbrže vreme na svom prvom treningu. Ostali vozači su ga optužili da je kompromitovao vozilo i kako bi dokazao suprotno, promenio je vozilo. U drugom kvalifikacionom treningu, zauzeo je prvo mesto, poboljšavši svoje prethodno vreme.
Abarth vozila su bila poznata po svojim vioskim performansama i snazi, ali pre svega jer su mala i agilna, baš kao i Škorpion.
Njegova vozila modifikovanih performansi sa Carlo Abarth-om za upravljačem postigla su uspeh na svakom takmičenju i oborila mnoge rekorde.
Tokom pedesetih i šezdesetih godina, Abarth brend je kontinuirano i neprekidno gradio svoje ime u svesti potrošača kao sinonim za sport, tuning i performanse, mijenjajući svet sportskih automobila.
Brend Abarth i dalje održava svoj jedinstven DNK i predstavlja sinonim za performanse, odlično zadovoljstvo u vožnji i sportsku privlačnost.
Priča o Škorpionu se nastavlja, suočava se sa novim izazovima, stvara jedinstvena vozila i pruža neponovljive emocije onom ko ima čast da vozi ova vozila.