NASTANAK LEGENDE

Još sa svojih 11 godina Carlo Abarth je bio legenda u razvoju; pokrivajući drvene točkove svog skutera kožnim pojasom kako bi mogao da se kreće brže i pobedi stariju decu iz svog komšiluku.

Performanse, brzina i motorizacija prožimaju Carlov DNK, kao i nemogućnost da se odupre izazovima , bilo na dva ili četiri točka.

Abarth NASLEĐE
LEGENDA O ŠKORPIONU

Proživite priču o Carlo Abarth-u, otkrijte sve izazove na koje je naišao i kako je njegova hrabrost promenila koncept tuning-a i performansa.

POGLEDAJTE VIDEO "PRIČE O ŠKORPIONU"

ČOVEK KOJI JE POBEDIO VOZ

Za upravljačem motocikla sa prikolicom, Carlo Abarth je izazvao i pobedio Orient Ekpress, koji je putovao preko 1.350 km od Beča do Ostende-a.

OD PRVE TRKE DO TUNING-A

Nakon karijere trkačkih motocikala sa prikolicom, Carlo Abarth je 1949. godine osnovao Abarth & C sa Guido Scagliarini-jem. Prvo proizvedeno vozilo bilo je 204 A Roadster, zasnovano na modelu FIAT 1100. Odmah nakon toga je osvojio 1100 Sport Championship, kao i Formulu 2. Pored trka, kompanija je počela da proizvodi tuning komplete koje poboljšavaju performanse, snagu i brzinu standardnih vozila.

Za samo nekoliko godina, Abarth & C. je imao 375 zaposlenih i proizvodnju od oko 300.000 izduvnih sistema godišnje.

TRKAČKI VOZAČ, ŠAMPION.

Pozvan da zameni vozača koji je bio bolestan, Carlo Abarth je dostigao najbrže vreme na svom prvom treningu. Ostali vozači su ga optužili da je kompromitovao vozilo i kako bi dokazao suprotno, promenio je vozilo. U drugom kvalifikacionom treningu, zauzeo je prvo mesto, poboljšavši svoje prethodno vreme.

ABARTH FILOZOFIJA

Abarth vozila su bila poznata po svojim vioskim performansama i snazi, ali pre svega jer su mala i agilna, baš kao i Škorpion.

Njegova vozila modifikovanih performansi sa Carlo Abarth-om za upravljačem postigla su uspeh na svakom takmičenju i oborila mnoge rekorde.

Tokom pedesetih i šezdesetih godina, Abarth brend je kontinuirano i neprekidno gradio svoje ime u svesti potrošača kao sinonim za sport, tuning i performanse, mijenjajući svet sportskih automobila.

CILJ: REKORD

U 57. godini Carlo Abarth postiže rekordno ubrzanje za upravljačem svog Fiat Abarth "1000 monoposto record" u klasi G, a sledećeg dana postiže isti rekord u vozilu sa jednim sedištem u klasi E. Izgubio je 30 kg prateći jabuka dijetu kako bi mogao da uđe u kokpit.

Abarth DANAS

Brend Abarth i dalje održava svoj jedinstven DNK i predstavlja sinonim za performanse, odlično zadovoljstvo u vožnji i sportsku privlačnost.

Priča o Škorpionu se nastavlja, suočava se sa novim izazovima, stvara jedinstvena vozila i pruža neponovljive emocije onom ko ima čast da vozi ova vozila.